Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 września 2021

Straż Graniczna przeszkoli personel techniczny do obsługi samolotów L-410 UVP E-20. Wybrano ofertę. - szczegóły

 TEMAT: Bezpieczeństwo publiczne.

---------------------------------------------

Straż Graniczna przeszkoli personel techniczny do obsługi samolotów L-410 UVP E-20. Wybrano ofertę. - szczegóły

--------------------------------------------------------------------------------------------

Przeczytaj także:

- Hiszpańska misja Lotników SG i samolotu PZL M-28 Skytruck nad "Malaga Airport".  - FILM

AKTUALIZACJA Z DNIA 23.09.2021r.:

Komenda Główna Straży Granicznej znalazła różnicę brakujących środków w kwocie 177.277,70 zł brutto, zwiększając tym samym budżet na to zadanie. Oznacza to wybór jedynej, złożonej 30-ego sierpnia oferty przedstawionej poniżej.

10.09.2021r.

*** 

Straż Graniczna chce przeszkolić personel techniczny do obsługi samolotów L-410 UVP E-20. Ruszył przetarg. - szczegóły

***

Komenda Główna Straży Granicznej ogłosiła przetarg dotyczący wyłonienia wykonawcy szkolenia dla pracowników Lotnictwa Straży Granicznej, którzy będą pracować przy odebranych w październiku 2020r. samolotów patrolowych Turbolet L 410 UVP-E20 z silnikami GE H80-200.


Jest już to kolejne postępowanie dot. samolotów L 410 Straży Granicznej. Niedawno zakończył się niepowodzeniem przetarg, który miał wyłonić wykonawcę obsługi utrzymania zdolności do lotów. Informowaliśmy o tym w artykule pt.:

- KG SG | Problemy z utrzymaniem zdatności do lotów samolotów L-410 UVP E-20 Straży Granicznej! - szczegóły

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie szkolenia w kategorii B1.1 i B2 dla 8 (ośmiu) członków personelu technicznego Lotnictwa Straży Granicznej na typ samolotu Turbolet L 410 UVP-E20 z silnikami GE H80-200.

II. WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia/umowy: do 3 miesięcy liczonych od daty podpisania umowy. 

2. Wszyscy członkowie personelu technicznego Lotnictwa Straży Granicznej przewidziani do udziału w przedmiotowym szkoleniu posiadają:
1) ważną licencję na obsługę techniczną statku powietrznego Part-66 w kategorii lub podkategorii B1, B2, B3 lub L, wydaną zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Komisji (UE) NR 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zatwierdzeń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania (ze zm.). 

3. Szkolenie musi się odbyć w ośrodku szkolenia MTO (Maintenance Training Organisation) zatwierdzonym zgodnie z „Rozporządzeniem Komisji (UE) NR 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zatwierdzeń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania (ze zm.)” Załącznik IV (PART 147), posiadającym w zakresie zatwierdzenia samolot Turbolet L 410 UVP-E20 (GE H80-200). 

4. Szkolenie odbędzie się w dwóch etapach:
1) szkolenie teoretyczne,
2) szkolenie praktyczne. 

5. W ramach realizacji szkolenia teoretycznego Wykonawca zapewni:
1) wykładowcę/wykładowców/instruktora/instruktorów;
2) odpowiednią opiekę metodyczną i programową;
3) pomieszczenie dydaktyczne;
4) indywidualne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia oraz pomoce naukowe (zostaną udostępnione w trakcie szkolenia);
5) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

6. W ramach szkolenia praktycznego Wykonawca zapewni:
1) wykładowcę/wykładowców/instruktora/instruktorów;
2) odpowiednią opiekę metodyczną i programową;
3) pomieszczenie dydaktyczne;
4) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 

7. Szkolenie teoretyczne i szkolenie praktyczne musi się odbyć w języku polskim lub z udziałem tłumacza na język polski. 

8. W przypadku realizacji szkolenia poza granicami RP, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia, testy diagnostyczne w kierunku SARS-CoV-2 (jeżeli będą wymagane) oraz ubezpieczenie w podróży poza granicami kraju, dodatkowo obejmujące koszty leczenia związane z Covid-19. 

9. Ubezpieczenie, o którym mowa w pkt 8 musi zawierać:
1) Koszty leczenia i assistance, do kwoty minimum: 250.000 zł,
2) Koszty ratownictwa, do kwoty minimum: 250.000 zł,
3) Ubezpieczenie NNW (suma ubezpieczenia, uszczerbek na zdrowiu, śmierć) do kwoty minimum: 100.000 zł,
4) Ubezpieczenie OC (suma ubezpieczenia, szkody osobowe i szkody w mieniu), do kwoty minimum: 100.000 zł.

10. Wykonawca po zakończonym szkoleniu dostarczy Zamawiającemu indywidualne certyfikaty/zaświadczenia wydane dla każdego członka personelu technicznego Lotnictwa Straży Granicznej (uczestnika szkolenia) potwierdzające ukończenie szkolenia na typ samolotu Turbolet L 410 UVP-E20 (GE H80-200) wydany przez organizację zatwierdzoną zgodnie z przepisami PART 147. Zaświadczenie takie ma zapewnić możliwość wpisu typu do licencji mechanika lotniczego obsługi technicznej dla posiadacza licencji kategorii B1.1 i B2

11. Dodatkowo Wykonawca w ramach realizacji szkolenia (teoretycznego i praktycznego) zapewni:
1) zakwaterowanie uczestników szkolenia przez okres trwania szkolenia (w pokojach jednoosobowych);
2) wyżywienie uczestników szkolenia przez okres trwania szkolenia, tj.: a) dzień pierwszy (dzień szkolenia) – śniadanie, obiad, kolacja, b) kolejne dni szkolenia – jak wyżej, c) dzień ostatni (dzień wyjazdu) – śniadanie, obiad (w podróży);
3) transport uczestników szkolenia (przejazd/przelot) z siedziby I Wydziału Lotniczego w Gdańsku Biura Lotnictwa Straży Granicznej do miejsca docelowego (tj. do miejsca, w którym będzie realizowane szkolenie) i z powrotem;
4) dowóz osób szkolonych z/do miejsca zakwaterowania i/lub wyżywienia, z/do ośrodka szkolenia w przypadku, gdy miejsce zakwaterowania i/lub wyżywienia znajduje się w odległości większej niż 500 metrów od ośrodka szkolenia. 

III. ODBIÓR PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający dokona sprawdzenia poprawności wystawienia indywidualnych certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w kategorii B1.1 i B2 dla 8 członków personelu technicznego Lotnictwa Straży Granicznej na typ samolotu Turbolet L 410 UVP-E20 (GE H80-200).

Straż Graniczna na oferty czekała do 30 sierpnia 2021r.

Numer

oferty

Nazwa oraz siedziba lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawców, których oferty zostały otwarte

Cena oferty brutto (zł)

1

„JB INVESTMENTS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Redutowa 10, 01-103 Warszawa – Lider Konsorcjum

 

AIRCRAFT INDUSTRIES a.s, z siedzibą w Kunovicach, adres: Na Zahonech 1177, 686 04 Kunovice, Republika Czech – Członek Konsorcjum

 

 cena oferty – 749 562,00 zł

 

Przy czym Straż Graniczna zaplanowała kwotę na ten cel w wysokości: 598.284,30 zł brutto. Zatem nie wiadomo czy SG znajdzie i zdecyduje się zwiększyć środki na ten cel.

Poniżej zamieszczamy ważne linki dotyczące Lotnictwa Policji oraz Lotnictwa Straży Granicznej:

- Aktualna lista statków powietrznych Lotnictwa Straży Granicznej wraz z lokalizacją bazowania. 


- Aktualny spis maszyn posiadanych przez Lotnictwo Policji

fot.: Jan Lekes

#LSG #LotnictwoStrażyGranicznej #MSWiA #Frontex #MinisterstwoSprawWewnętrznychiAdministracji #L410 #L410UVPE20 #Turbolet #SPVSU #SPVST

--------------------------------------------------------------------------------------------

Zdjęcie podglądowe:

https://www.planes.cz/en/photo/1235406/l410uvp-e20-ok-jrz-straz-graniczna-kunovice-uhe-lkku

--------------------------------------------------------------------------------------------

Źródło informacji:

- test własny/opracowanie na podstawie dokumentów KG SG

- https://portal.smartpzp.pl/kgsg/public/postepowanie?postepowanie=16746532