TEMAT: Bezpieczeństwo publiczne.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
KGP: Mobilny hangar dla Lotnictwa Policji pilnie potrzebny! Wybrano ofertę. - szczegóły
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Przeczytaj także:
Komenda Główna Policji w Warszawie opublikowała ogłoszenie przetargowe, w którym poszukuje dostawcy i montażysty mobilnego hangaru modułowego dla Lotnictwa Policji.
Hangar mobilny przewiduje się zlokalizować na terenie Lotniska Warszawa-Babice, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 57 w Warszawie, nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 1/8 z obrębu 6-08-10. Wjazd na teren użytkowany przez Komendę Główną Policji odbywa się z ul. Radiowej. Płytę fundamentową oraz konstrukcję hangaru planuje się zlokalizować pomiędzy hangarami nr 5 i 6.
Parametry techniczne mobilnego hangaru:
- Działka nr ew. 1/8 z obrębu 6-08-10
- Powierzchnia zabudowy - 2000 m2
- Szerokość hangaru - 40 m
- Długość hangaru - 50 m
- Wysokość hangaru - do 20 m.
- Modułowość - 5 m.
Przedmiotem zamówienia jest budowa hangaru mobilnego i płyty fundamentowej na terenie lotniska Warszawa-Babice.
Hangar o konstrukcji ramowej, jednoprzestrzennej, o rozpiętości osiowej min. 40 m, wysokości do 20 m, poszycie zewnętrzne z membrany kompozytowej PE/PVC, napinanej w dwóch kierunkach oraz powłoki podwieszanej wewnętrznej z membrany kompozytowej PE/PVC, tworzący między warstwami przestrzeń powietrzną. Namiot o szkielecie aluminiowo-stalowym z dwuwarstwowym pokryciem z tkaniny poliestrowej, pokrytej polichlorkiem winylu (PE/PVC), z dodatkami podnoszącymi odporność na ogień, promieniowanie UV i niszczenie biologiczne.
Hangar ma pomieścić 4 statki powietrzne. Powinien posiadać dwie bramy - na każdej ścianie szczytowej. Bramy złożone z dwóch niezależnych segmentów, umożliwiające bezproblemowe przemieszczanie maszyn do innych hangarów; montowane na niezależnych względem namiotu konstrukcji stalowej, z podnoszonymi słupkami środkowymi, umożliwiającymi wjazd helikopterów; o konstrukcji aluminiowo-stalowej z poszyciem dwuwarstwowym, wykonanym z tkaniny poliestrowej powleczonej PCV, podnoszone, sterowane elektronicznie.
Hangar zakotwiczony do ław żelbetowych, albo bezpośrednio do nowoutworzonej płyty hangarowej lotniska. Wszystkie elementy konstrukcji powinny być łączone podczas montażu za pomocą śrub i sworzni stalowych. Stropy stalowe, na których zamocowane będą ramy, zakotwione poprzez żelbetową ławę lub bezpośrednio do wybudowanej płyty hangaru. Konstrukcja z modułowo rozstawionych ram, których elementy główne są aluminiowe (profil zamknięty z ukształtowanymi kanałami do systemowego wprowadzania poszycia). Każdy moduł powinien posiadać system pozwalający na dwukierunkowe napięcie poszycia. Konstrukcja hali powinna wytrzymać obciążenie większe niż wymagane normą PN EN 13782. Konstrukcja powinna być także dostosowana do instalacji wyposażenia dodatkowego jak: twarde ściany, ściany izolowane, drzwi, bramy wjazdowe, oświetlenie, ogrzewanie i klimatyzacja. Wybudowana hala namiotowa przeznaczona będzie do całorocznego użytkowania oraz dostosowana do wielokrotnego montażu i demontażu.
Wszystkie elementy hali są dostosowane do przewozu standardowymi środkami transportu drogowego.
Plandeki tworzą dwie warstwy tkaniny poliestrowej pokrytej polichlorkiem winylu (PE/PVC)
w gramaturze: zewnętrzna 750-850 G/m2 , wewnętrzna 480-650 G/m2. Powłoka zewnętrzna dwukolorowa - biała do wewnątrz, ciemnozielona na zewnątrz. Powłoka wewnętrzna jedno kolorowa biała. Materiał PE/PVC w klasie reakcji na ogień co najmniej B-2s, d0, odporny na promienie ultrafioletowe i zaimpregnowany przeciwgrzybicznie. Materiał poszycia nieprzepuszczający światła.
Rozciągliwość materiału poszycia pod obciążeniem nie większa niż 1%.
Brama hangaru, poszycie: dwie warstwy tkaniny poliestrowej pokrytej polichlorkiem winylu (PE/PVC) w gramaturze 750-900 G/m2 . Rozciągliwość materiału poszycia pod obciążeniem nie większa niż 1%.
Płyta hangarowa ma być przystosowana do odpowiednich obciążeń od pojazdów, z posadzką niepylącą, z konieczną i wystarczającą podbudową oraz odprowadzeniem wody deszczowej.
Instalacja:
- ogrzewania - mobilne kontenery grzewcze lub przewoźne zestawy nagrzewnic nadmuchowych
z możliwością wentylacji-przewietrzania.
- oświetleniowa - zapewniająca odpowiednią obsługę i eksploatację garażujących maszyn, oświetlenie
ewakuacyjne, awaryjne, zgodnie z przepisami i uzgodnieniami rzeczoznawczy ds. p. poż.
- SSP - zamawiający określi sposób i miejsce przekazania sygnału w przypadku zaistnienia pożaru, instalacja uzgodniona z rzeczoznawcą ds. p. poż. Wyposażenie w odpowiednie gaśnice, sprzęt
podręczny.
- instalacja odgromowa obejmuje cały hangar, wartość oporności nie może być większa jak 10Ω.
Zakup i montaż mobilnego hangaru ma związek z planowaną przebudową hangarów stałych nr 5 i 6 znajdujących się na lotnisku Babice.
Ostatnio informowaliśmy o tym, że wybrano architekta tej inwestycji, w artykule pt.: "Wybrano wykonawcę projektu przebudowy Centralnej Bazy Lotnictwa Policji! - szczegóły".
Oferty można było składać do 14 grudnia 2020r.
W przypadku wyłonienia dostawcy, zobowiązany jest on udzielić 24 mieś. na wykonaną usługę, oraz do zbudowania hangaru w 75 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
AKTUALIZACJA Z DNIA 28.12.2020r.:
KGP wydłużyła termin składania ofert do dnia: 05.01.2020r.
AKTUALIZACJA Z DNIA 5.01.2020r.:
Komenda Główna Policji opublikowała informację dla potencjalnych wykonawców, że na zadanie planuje wydać maksymalnie: 8.466.607,00 zł brutto.
AKTUALIZACJA Z DNIA 15.01.2021r.:
Jedyną i mieszczącą się w planowanym budżecie ofertę złożyło przedsiębiorstwo Rekord Hale Namiotowe z Wrocławia wyceniając swoją ofertę na kwotę 8.240.569,50 zł brutto, udzielając 36 mieś. gwarancji i zobowiązując się do montażu hangaru w ciągu 55 dni od daty zawarcia umowy.
AKTUALIZACJA Z DNIA 26.01.2021r.:
KGP wybrała ofertę przedsiębiorstwa Rekord Hale Namiotowe z Wrocławia wyceniając swoją ofertę na kwotę 8.240.569,50 zł brutto, udzielając 36 mieś. gwarancji i zobowiązując się do montażu hangaru w ciągu 55 dni od daty zawarcia umowy.
Można zatem niebawem spodziewać się zawarcia umowy.
Poniżej zamieszczamy ważne linki dotyczące Lotnictwa Policji oraz Lotnictwa Straży Granicznej:
- KG SG: Dwoje chętnych na utrzymanie "zdatności do lotu" Robinsona Straży Granicznej! - szczegóły
- Dwa "latka" służby S-70i Black Hawk w Polskiej Policji! Szczegółowe, wielkie podsumowanie. - szczegóły!
- Wybrano wykonawcę projektu przebudowy Centralnej Bazy Lotnictwa Policji! - szczegóły
- Nowe samoloty Straży Granicznej Turbolet L410 UVP E-20 już w Gdańsku!
- Aktualna lista statków powietrznych Lotnictwa Straży Granicznej wraz z lokalizacją bazowania.
- Aktualny spis maszyn posiadanych przez Lotnictwo Policji
- Losy śmigłowca PZL W-3 w służbach podległych MSWiA tj.: Policja, Straż Graniczna, TOPR i PSP
Film podglądowy:
#A101 #A102 #A103 #A104 #A105 #A106 #A013 #A022 #A017 #A015 #A023 #S70i #BlackHawk #W3Sokół #Bell206 #Bell407GXi #Bell407 #Mi8T #MilMi8T #Bell412 #Bell412HP #KGP #KomendaGłównaPolicji #policja #PolskaPolicja #PZLSokół #PZLW3A #LotnictwoPolicji #Lotnictwo
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Zdjęcie podglądowe:
- https://www.youtube.com/watch?v=9i8AZr_Dmto
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Źródło informacji:
- https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl/pn/kgpolicja/demand/notice/public/21085/details
- https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl/pn/kgpolicja/demand/notice/public/20097/details