Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 listopada 2025

KW PSP w Warszawie zamówiła drabinę mechaniczną. Jaką będzie miała wysokość? - szczegóły

TEMAT: Bezpieczeństwo publiczne.
------------------------------
KW PSP w Warszawie zamówiła drabinę mechaniczną. Jaką będzie miała wysokość? - szczegóły
-------------------------------------------------------------------------
Przeczytaj także:

Jeszcze w grudniu 2024r.
Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie ogłosiła przetarg ( WL.2370.16.2024  ) dotyczący zakupu 1 szt. pojazdu typu drabina mechaniczna - SD-40.

Poniżej przedstawiamy wymagania jakie ma spełniać pojazd odnośnie wyposażenia, parametrów pojazdu oraz zabudowy:
* całość rok produkcji min. 2025,
* podwozie bazowe pojazdu:
- DMC max. 18000 KG.,
- kamera cofania,
- kamera Video RD 64 GB / Full HD,
- nadwozie umożliwiające transport 3-ech osób w układzie siedzeń: 1+1+1 lub 1+2,
- silnik o mocy min. 210 kW., czyli około 285 KM.,
- skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna bez pedału sprzęgła,
- zbiornik paliwa umożliwiający pracę silnika przez 4 godziny lub umożliwiający przejazd dystansu min. 300 km.;
** drabina mechaniczna i zabudowa:
- drabina mechaniczna o długości min. 40 metrów,
- oświetlenie LED pola pracy drabiny mechanicznej oraz kosza ratowniczego,
- kosz ratowniczy musi być przystosowany do montażu mocowania noszy kubełkowych o udźwigu min. 150 KG.,
- kosz ratowniczy powinien mieć udźwig min. 500 KG. i umożliwiać transport min. 5 osób,
- 2x kamera pod koszem ratowniczym oraz z przodu kosza ratowniczego z przesyłem obrazu do stanowiska sterowania,
- 2x stanowisko sterowania w koszu ratowniczym oraz przy wieńcu obrotowym,
- drabina ratownicza powinna posiadać system stabilizacji drgań,
- drabina ratownicza powinna posiadać funkcję używania jej w roli żurawia o udźwigu 4000 KG.,
- drabina ratownicza powinna być wyposażona także w działko wodno-pianowe DWP-20 o wydajności 2000 l./min.,
- oświetlenie robocze LED wokół zabudowy,
- we wszystkich skrytkach zabudowy po otwarciu powinno włączać się oświetlenie robocze LED;
* wyposażenie ratownicze:
- radiotelefon przewoźny w tym jeden w systemie TETRA,
- 3x radiotelefony / terminale nasobne w systemie TETRA z ładowarkami,
- 3x latarki kątowe każda o mocy min. 100 lm. z ładowarkami,
- agregat prądotwórczy o mocy 9 kVa z okablowaniem;
* sygnalizacja uprzywilejowania
(całość oświetlenia barwy niebieskiej w technologii LED):
- 2x lampa na dachu pojazdu,
- 1x lampa z tyłu drabiny lub 3x lampy kierunkowe z tyłu zabudowy,
- 2x lampy kierunkowe na masce pojazdu,
- 2x lampy kierunkowe po bokach zabudowy,
- głośnik sygnałów dźwiękowych o mocy 100-115 dB.,
- sygnał pneumatyczny AIR-HORN o mocy min. 115 dB.

* gwarancja na całość pojazdu z wyposażeniem min. 24 miesiące.

Oferty można było składać najpóźniej do 26 marca 2025r.
Jedyną ofertę złożyła spółka Fire-Max (dealer pojazdów ratowniczych marki Magirus) z Warszawy, wyceniając ją na kwotę: 4.445.220,00 zł brutto.
Wybór oferty zatwierdzono 25 marca 2025r.
Planowany budżet na ten cel wynosił 3.450.000,00 zł.

Umowę podpisano 27 marca 2025r.
Pojazd ma być dostarczony najpóźniej do 4 grudnia 2025r.



Film podglądowy:

#Warszawa #Mazowieckie #KWPSPWarszawa #strażacy #strażak #StrażPożarna #PaństwowaStrażPożarna #Polska #bezpieczeństwo #wózstrażacki #wózstrażacki 
-------------------------------------------------------------------------
Zdjęcie podglądowe:
- Fotografia Ratownicza 112
-------------------------------------------------------------------------
Źródło informacji:
- opracowanie własne na podstawie materiałów źródłowych
- https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041504